Hlavní strana

Převodem (platbou na bankovní účet předem)

Na základě vytvořené objednávky Vám do emailu příjde konfirmace o provedené objednávce. Objednávka obsahuje číslo účtu 2600736299/2010 (Fio Banka) a jako variabilní symbol použijte číslo objednávky. Případně na pokud si budete přát, můžeme Vám vystavit zálohovou fakturu a zaslat ji na Váš email. Toto přání stačí připsat do poznámek objednávky. Po připsání dané částky na náš bankovní účet, je zboží následně expedováno a doručeno již bez jakýchkoliv dalších poplatků.


Dobírkou (v hotovosti u kurýra)

Platba se provádí řidiči přepravní služby na místě předání v hotovosti.


V hotovosti (na odběrném místě)

Platbu v hotovosti můžete využít při osobním odběru v našem odběrném místě ve Frýdku-Místku, při převzetí zboží.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.



Doprava

V ceně dopravy jsou zahrnuty veškeré poplatky spojené s doručením zboží až k zákazníkovi (balné, poštovné, pojištění zboží u dopravce, aj.). Výše přepravy je závislá na celkové částce objednaného zboží a způsobu přepravy.
Zboží je obvykle doručováno do 24 hodin po předdání kurýrni služby na úzení České Republiky. Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení odeslání objednávky. Potvrzení Vám přijde na mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den v případě, že objednávka je přijata do 12:00. Zboží objednáne po tomto termínu již není odesláno ještě týž den, ale až následný den. U zboží, které přesahuje délku 1,5m případně váhu 50kg, musí být odesláno nadrozměrnou přepravou. U této přepravy se musí den dopředu odělat objednávka přepravy. V praxi zboží přepravce vyzvedává až následný den po objednání přepravy.
Expediční náklady - Česká republika
DPD standardní zásilka
délky do 1,7m a váhy do 50kg
Způsob platbydo 3.000,- Kč bez DPH
do 3.630,- Kč s DPH
nad 3.000,- Kč bez DPH
nad 3.630,- Kč s DPH
Osobní odběrzdarmazdarma
Platba dobírkou150 Kč s DPHzdarma
Převodem115 Kč s DPHzdarma
 
 
Expediční náklady - Česká republika
PPL standardní zásilka
délky do 1,5m a váhy do 50kg
Způsob platbydo 3.000,- Kč bez DPH
do 3.630,- Kč s DPH
nad 3.000,- Kč bez DPH
nad 3.630,- Kč s DPH
Osobní odběrzdarmazdarma
Platba dobírkou150 Kč s DPHzdarma
Převodem115 Kč s DPHzdarma
 
 
Expediční náklady - Česká republika
PPL nadrozměrná zásilka délky nad 1,5m a váhy nad 50kg
Způsoby platbydo 5.000,- Kč bez DPH
do 6.050,- Kč s DPH
nad 5.000,- Kč bez DPH
nad 6.050,- Kč s DPH
Osobní odběrzdarmazdarma
Platba dobírkou265 Kč s DPHzdarma
Převodem230 Kč s DPHzdarma
 
 
 
Expediční náklady - Slovenská republika
PPL standardní zásilka délky do 1,5m a váhy do 50kg
Způsob platbydo 5.000,- Kč bez DPH
do 6.050,- Kč s DPH
nad 5.000,- Kč bez DPH
nad 6.050,- Kč s DPH
Platba dobírkou215 Kč s DPHzdarma
Převodemje nám líto, ale tuto možnost jsme zrušili z důvodu účtování
200Kč poplatku bankou za příchozí zahraniční platbu
   
   
Expediční náklady - Slovenská republika
PPL nadrozměrná zásilka délky nad 1,5m a váhy nad 50kg
Způsob platby 
Platba dobírkouCena za tuto dopravu je stamovena
individuálně přepravcem dle zboží
Převodem



Přijetí poškozené zásilky

Může se stát, že při přepravě dojde k poškození zásilky. Snažíme se zásilky připravovat k expedici tak, aby během přepravy k poškození nedošlo. Z vlastní zkušenosti víme, že poškození zabránit úplně nelze. Máme maximálně dvě zásilky ročně, které jsou poškozené. Tímto Vám zde dáme menší návod, jak postupovat, aby jste měli nové zboží v co nejratším možném času.
Neprodleně po zjištění poškození uvnitř zásilky (nejdéle do 24 hod od doručení) telefonicky nahlaste poškození na tel. +420 777 921 033. Dopravce nejpozději do tří pracovních dnů poškozenou zásilku u Vás vyzvedne. Nevyhazujte obal ani výplň zásilky - je předmětem důkazního řízení, bez kterého nebude reklamace dopravcem uznána. Zboží se nesmí do příjezdu reklamačního technika použít, jinak zaniká nárok na reklamaci. My Vám během tohoto řízení neprodleně pošleme zboží nové.